Uudised

Pärnumaalased valisid parimad klienditeenindajad

15. aprill 2016

Pärnu Postimehe usinad lugejad andsid teada 23-st kõige-kõige paremast ja alati suurepärast teenindust pakkuvast klienditeenindajast. Teiste seas toodi välja ka Pärnu Delice tubli töötaja Maryliis Kahju.

 
Maryliis on haruldus: ta on ühe päevaga saanud tervelt üheksa kiitust ja truud kliendid on nõus sabas seisma, et vaid tema kassas ostude eest maksta. 25aastane noor ema on pärit Saaremaalt ja hariduselt hoopis puhastustööde juht. Et ta pole enda sõnul juhi tüüpi, ei läinud Kahju pärast kooli lõpetamist erialasele tööle. Kaupluses on ta põhitöö kõrvalt tooteid esitlenud ja käinud Pärnu Delice poodi esindamas organisatsioonisisestel kiireima kassapidaja võistlustel.

Delice klienditeenindaja, kassapidaja, pood, kassa
Foto autor: Mailiis Ollino

 
INTERVJUU MARYLIISIGA

Milline on suurim rõõm, mida teenindajatöö pakub?

Suurim rõõm on töötada kassas, olen vahel lausa kurb, kui n-ö kassast ilma jään. Tore on töötada nii, et igapäevased mured ununevad ja saan teha meelepärast tööd armastusega. Rõõmu valmistavad ka klientide komplimendid.

Märtsis sain ühe kuu jooksul klientidelt 13 kirjalikku kiitust, kuigi olin sel kuul tavalisest vähem kassas. Kõige enam olen saanud ühe päeva jooksul üheksa kiitust.

 

Mitu tere ühes päevas ütlete?

Üks kuni mitu.

 

Kuidas käia ümber raske kliendiga?

Ennekõike ikkagi naeratus, sest naeratus on kõige alus. Endal tuleb alati rahulikuks jääda ja vabandust paluda, kui vaja. Kindlasti ei tasu lasta kehva kliendi pärast oma tujul langeda.

 

Mis raske tööpäeva järel energiat annab ja tuju heaks teeb?

Teadmine, et homme saab jälle tööle minna. Tean, see kõlab kummaliselt, aga mulle tõesti meeldib tööl käia. Ja mul ei ole raskeid päevi. Vahel olen küll õhtuks väsinud, aga ikkagi mõtlen, et jess, homme saab taas tööle. Asi võib olla ka selles, et meil on mõnus kollektiiv, saame hästi läbi.

 

Kas Eestis on hea elada?

Muidugi on hea. Ma ei kujuta ette, et elaksin välismaal. Olen patrioot: olen Eestis sündinud ja tahan siin oma lastega elada.

 

Maailma parim müüjatädi Ülle Viimsist on öelnud: “Selleks, et klient tekitaks hea tunde, piisab ühest sõnast.” Mis on see sõna teie jaoks?

Arvan, et see sõna on tere, millega minu tervitusele vastatakse, või naeratus. Ja kui soovitakse head päeva.

 

Mis ametit pidada tahaksite, kui saaksite valida kõikide ametite seast?

Oli mõte proovida massööritööd, aga ainult hetkeks. Mulle meeldib üle kõige kassapidaja töö. Mu töökaaslane ütles ka, et olen lausa sündinud kassapidajaks.

 

 

Tekst on refereeritud Pärnu Postimehe artiklist: http://parnu.postimees.ee/3648979/parnumaalased-valisid-parimaid-klienditeenindajaid
Originaalartikli autor: Kadrin Karner


turundus

turundus